mandag 27. juni 2016

Jeg vet at min Frelser på

Jeg vet at min Frelser på korstreet hang,
Jeg vet at han døde for meg.
Og derfor om Jesus jeg synger min sang,
For Jesus led døden for meg.

Kor: Alt er fullbrakt – alt er fullbrakt.
Frelsen er fullbrakt for meg.
Så kom da til Jesus for han har jo sagt,
at frelsen er fullbrakt for deg.

Alene han kjempet, alene han stred,
Å tenk det var allting for meg.
Hans kjærlighet brakte meg glede og fred,
og tente sitt lys på min vei.

Når motgangen kommer da er jeg hos ham
som overvant sorger og savn.
La stormene bruse snart er jeg i havn,
for Jesus har skrevet mitt navn.

Jeg alltid vil synge om Jesus min venn,
som fullbrakte frelsen for meg.
Til ham kan jeg komme igjen og igjen,
hans kjærlighet fatter jeg ei.

KOR: Takk Jesus, takk! Takk Jesus, takk.
Takk for at du døde for meg.-
Til deg kan jeg komme igjen og igjen,
din kjærlighet fatter jeg ei.
---





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar