onsdag 22. mai 2013

31. Å, for et under.



Å, for et under (D-dur).


1.Å, for et under at Gud har meg kjær,
at han kan elske meg slik som jeg er.
Aldri, nei aldri jeg fatter det her,
Undrenes under det er.

KOR: Aldri kan dette bli tolket med ord,
                 men det erfares av hver den som tror.
                 Takk da min Frelser, du døde for meg -
                 hjelp meg å leve for deg.

2.Å, for en gåte at Jesus har lidt
straffen og døden for skyldbrevet mitt.
Adgang til himlen jeg eier nå fritt.
Gåtenes gåte det er.

3.Å, for en nåde at Ånden har talt,
om mine synder, hvor dypt jeg har falt.
Vitnet om Jesus at han har betalt.
Nåde, ja nåde det er.

4. Å, for en lykke at jeg kan få tro,
fullkommen renhet i Frelserens blod.
Der kan jeg hvile og der kan jeg bo.
Salig, ja salig jeg er.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar